aksam_ Kızlar günaydın kızım 6 ay 10 günlük 3 gündür çok huysuz sürekli ağlıyor, mızmızlanıyor iki gecedir de sürekli uyanıyor sağa sola dönüyor beşiğin içinde hiç rahat değil. Dişlerine bakıyorum belirti de yok nedir bu valla bunaldım
Sibell777 aksam_ aynısı benim kızımda var ama herkes düş diyor canım benimde hiç belirtim yok ama nasıl huysuz bir görsen
aksam_ biregesevdasi kaşıkla filan baktık az önce de göremedim belirti, ellerini de hep kuşağına götürüyor
Veratuba Bizde aynı durumdayız çok mız mız ilk günlerimize geri döndük sanki hiçbi şekilde mutlu edemiyorum 😕