Damla93 benim oğlum kreşe başladığında konuşmaya başladı. Şuanda 3,5 yaşında kreşede 3 yaşında başladı. Kreşe başladıktan 3 ay sonrada konuşmaya Pedegog desteğide almıştım. Anlamasında nesneleri tanımasında hiçbir sıkıntı yok ailede varsa genetik dedi. Dedesi 4 yaşında konuşmuş bence ondandı. Demem oki anlamasında sıkıntı yoksa örneğin kumandayı ver dediğinde kumandanın ne olduğunu kendisi biliyosa siz göstermeden sorun yoktur. Ki sizinki daha çok küçük konuşur benimki 3 yaşında konuştu ☺️