ddm_58 doymadığını ancak kilo alımının az olmasından ya da çişli bez sayısının az olmasından anlayabilirsiniz. İlk aylarda bebek zateb sürekli emmek istiyor bu sadece açlıktan değil. Uykusu gelince emer gazı olunca emer üşüyünce bile emmek ister mesela çünkü yeni geldiği ortamda bildiği tanıdığı birtek annesi var ona sığınır emme refleksiyle. Mama verince susmasıda şu sebeptenmiş sindirimi zor olup mideyi yorduğu için sakinleşiyor muş bebek. Doktorum böyle anlatmıştı. Bnde hocsm doymuyor sürekli emmek istiyor demiştim hatta mama mı versek falan dedim gerek yok demişti çünkü normal Bi durummuş. Tabi kilo alımı iyiyse