Hemsire_Anne_27 Bebegim erken doğdu o yüzüne primanin prematüre bezini kullandık şuanda sleepy bionaturel kullaniyo bebeğim normalde alerjik ve cildi çok hassas herhangi bi sıkıntı yaşamadık ama siz neler kullaniyosunuz kullanıp memnun kaldığımız bezler nedir ?
biregesevdasi Hemsire_Anne_27 molfix kullanıyordum babam 2 aylık canbebe stoğu yaptı şimdi canbebe kullanıyorum çok memnunum.
Ensarmomy Hemsire_Anne_27 ben şuan sleepy kullanıyorum memnunum. Onun dışında prima pişik yaptı. Soffio kullanıyorum ondanda memnunum baby turco doğadan kullandık oda güzeldi evy baby de aynı şekilde. Benim bebeğimin cildide hassas ama bezden yana bir sıkıntı yaşamadık. En memnun kaşdığım soffio oldu ama çok güzel hapsediyor sızdırmıyor. Geri kalanlarda sızdırma yaşadım bikaç defa oda bebeğim çok hareketli devamlı bez popişinden kayıyor 😒
Nilara Hemsire_Anne_27 dogumdan itibaren 3 ay premium care kullandim. Simdi sleepy kullaniyorum memnunum. Ama yazin sicaklarinda tekrar premiuma donecegim. Sleepy terletiyor
Hemsire_Anne_27 Nilara evet bende prima aqua pure kullandım çok iyi sleepy biraz daha kalın geldi banada
denizanasi3 Canbebe 3 ay kullandım çok memnundum şuan satış yerine gidemediğimden evy baby geçtik aynı şekilde çok memnunum ve ekonomik
Cicek_Gokce46 Hemsire_Anne_27 Sleppy den memnunum molfix almıştı eşim hep dışına çıkardı sürekli kıyafet değişmek zorunda kalmıştım hem pişik de olmadı çok şükür
Mrybtl Hemsire_Anne_27 prima premieum care kullaniyorum onun siparisi gec gelmisti o ara molfix aldm o da guzeldi
mechule Sleepy kullandım başta kalın geldi bana sonra minies kullandım fena değildi. Şu an molfix kullanıyorum memnunum
Sinem35 Hemsire_Anne_27 prima premium care dan memnun kaldim sleepybizde cok pisik yapti birde migrosun minies diye bezi var doktorumuz onermisti oda guzeldi …
hllglck Hemsire_Anne_27 benim kızımda doğduğu günden beri pişikti hastanede pişik kremi kullanmaya başlamıştık yani. Sleepy bio naturel kullanıyorum çok memnunum devam etmeni öneririm. Şu an pişiği yok ama her ihtimale karşı yine de pişik kremi sürmeyi ihmal etmiyorum.