Bende aynı durumdayım gazdan hemen bırakıyor 5 dakikadan fazla almıyor ama doktor doyuyordur dedi sürekli cocuga meme vermekten yoruldum 5 dakika emmeyle 3 saat nasıl dayansın, bizim doktorumuz sap simplexi önerdi onu kullanıyorum rahatlatıyor galiba