5 ay 14 günlük. Huyu suyu değişti bu zamana kadar hiç gece uyumayıp ayakta kaldığını görmedim yenidoğan zamanı harici. 4.ay bile yıkmadı bizi 🤦♀️ resmen gece uyumuyor emziğini çıkarıp kendi kendine söyleniyor sevinç çığlıkları atıyor gece. Gündüz uykusu da çok değil ki fazla geliyo dicem. Eskiden emzirir birqz kucağımda tutar sonra yatağa koyardım en azından 2 saat uyurdu. Şimdi yok koyuyorum yarım saat olmadan kalkıyo kendi kendine konuşuyor. Ne olacak böyle ya gece hiç uyumuyor nerdeyse 🙄 uyku aralığı rutin cart curt hepsine dikkat ediyorum 🤦♀️ aynı durumda olan anne var mı 😢