Bebeğim 51 günlük. Malesef oldum olası hiç gögüs ucum olmadı ve bu durum doğumda da değişmedi. İlk basta silikon gögüs ucuyla besledim bebeğimi ama bir süre sonra tutmamaya basladı. Acıktıgı zaman cıglık kıyamet aglayan bir bebeğim var. Mecburen biberonla besliyorum. Kasık kasık içirme sansım yok aşırı sinirleniyor. Sağarak besliyorum hiç mamaya ihtiyaç duymadık bugüne kadar sükürler olsun. Ama hiç bir sekilde meme de durmuyo buda beni üzüyor. Ayrıca sağarak beslemk çok yorucu. Mama vermemek için sütüm geldkçe sağıp vericem ama bu işi emzirmeye cevirme sansım yokmu? Silikonlada olsa emsin istiyorum. Ne yapabilirim?