Ensarmomy Zeynepadali ben 3 defa veriyorum sabah öğle ve akşam. Uyuyacağı zaman veriyorum sabah 8 9 gibi öğlen 1 de akşam 7 de. Onun dışında yemek yiyor bizimle. Atıştırmalıklar meyveler vs canım
Alya88 Bende günde 3 defa veriyorum sabah öğlen gece yatmadan önce ama bu aralar öğlen artık genel olarak pek bir şey yemek istemiyor mamayi az içiyor meyve ile takviye ediyorum
Zeynepadali Bende doğal beslenmeye yönelsin diye gündüz vermeyi bıraktım sadece gece uyumadan önce ve gece uyandığında bir kere de öyle veriyorum . Yanlış mı yapıyorum acaba .
Alya88 Zeynepadali sabah uyandiginda ve aksam yatarken verin isterseniz genelde doktorlar ilk uyandığında kati gıda dan ziyade anne sütü ve formül mama diyorlar bizde neredeyse öyle yapıyoruz son günlerde öğlenleri kendisi istemiyor icmeyi