Beyzasım şu an 15. Ayın içinde bazı şeylerimiz yaşıtları ile aynı bazıları biraz daha geride sizin bebiş leri de merak ettim neler yapıyorsunuz yeme içme uyku nasıl kelimeler ne alemde. Bizim 11. Ayında kanepeden tutunup sıralıyordu 12. Ayda yürüdü. Sabahları uyanıp emer bir saat sonra kahvaltı yapar daha sonra 12:30 gibi öğle yemeği yer tekrar 1.30 da uyur uyanınca meyve yer akşam yemeğini de bizimle yer daha sonra yine meyve yer ve 9:30 gibi uyumaya geçeriz. emerek uyuyabiliyor dün bu alışkanlığı bıraktırma için başladım bildiğiniz kriz çıktı evde tam 1 saat ağladı ama alıştırnaya mecburum işe başlayacam ve bakıcı bu şekilde uyutamaz. Bizim aslında ek gıdamız falan iyi biz ne yersek ondan yiyor ama kilomuz baya az şu an 8.5 kilo boyumuz uzun 83 cm. Pek fazla kelimesi yok anne baba dede falan öyle işte. Bir de sizler gündüz tek uyku mu yapıyorsunuz yoksaa hala 2 uyku mı bizim genelde tek uyku bazen de iki uyuyabiliyor. Emerek uyuma sorununu aranızda çözebilen varsa yardımlara şu an çok ihtiyacım var doğru mu yapıyorum emin değilim. Bekliyorum cvpları 😊