maggie şuan 11ay 6 günlük. 6 aylıkken filan başladım sanırım bi karar verdim gece uyansa bile sallamak için ugrasmiycam kendi yatağında dönsün dursun uyuya kalsın elimle pis piş yaparim dedim kendi kendime. Ilk 10 15 gün aşırı zor oluyor o ağlıyor siz agliyorsunuz üzülüyorsunuz hatta bi ara öğle uykuları açılıyor hiç uyumak istemiyor destek almadığı için. Her sabah 7 de kalkardı zaten beslerdim 1.5 2 saat sonra 1.uykuya geçer ben sallayarak uyutrdum o yüzden söyle yaptım yine ayağıma yastık aldim 5saniye salladim 5 saniye durdum 5saniye salladim 5 sanye durdum böyle böyle bıraktrdım. 11 gibi kalkardı 13.30 gibi yatardı sonra birde 5.30 civarı yatardı 6 aylıkken 3 4 uykusu vardı yani. Akşam yatağına koydum mu hiçbişey istemez kendisi sağ sol yapıp kendi yatardı en geç 9.30 en erken 8 de. Gece beslenmeyi kestim uyansa da vermem dedim çünkü belirli bir aya geldi ve karnı tok yattı. Şimdi gün içinde 2 kere uyuyor uyku saati geldimi uyku moduna geçiyor anlıyorum bulunduğu ortam da uyumuyo hemen sessiz biyer ariyo dışarıdaysam kucağıma alıyorum hemen uyuyo başka biriinin evindeysem boş odaya geçiyoruz hemen uyuyo. 2 uykusu var sabah 1.si9.30 da 2.si 2 2.30 arası akşam da8.30 gibi yatiyor gece kalkmiyor üstü çok sıcak olursa üşürse kalkıyor bu kadar 🙂