Sebahat01 Papatyammmmm benim de kırkım çıktı hemen arkasından oldum . Sütün korumamış dikkat et hemen hamile kalabilirsin dediler 😂
Papatyammmmm covidondokuz bizimde dün kırkımız cikti bugün hasta olmuşum tekrar normalde 40 gün sonra biter derler
melisitos Benim kızım 5 Ay 10 günlük oldu hala tık yok. Arada bi kez olur gibi olmuştu ama devamı gelmedi🙄
Papatyammmmm zeynebimm27 banada demişlerdi sütün korur belki olmazsın hasta diye ama olduk dikkat etmek gerek
MotherOfAlmila Papatyammmmm 3 ay oldu hala daha olmadim. Doktorum emzirdigi surece olmayanlar da var, cok cok normal bir durum dedi.