Gamze0677 Kızım 6 gün sonra 4 aylık olucak kucağıma aldığım da oturuyor eskinden yapmazdı yada ben yapmazdım bilmiyorum ne zaman oturtmalıyım şuan oturması sağlıksızmı ❓
Oznur Gamze0677 4.5 aylik desteklo oturtuyorum. Kalcasina agirlik vermeden biraz egik sekilde. Cunku kendi kendini kaldırıyor yoksa.
Gamze0677 AygulSina 6. Ayın bitimindemi 6. Aya girdiğimizdemi o zaman mama sandalyesinde dik bi şekide oturması gerekecek ama daha öğrenmemiş olur ve blw yapamam 🤷🏻♀️
Kubrakuzey Gamze0677 Ben dogdugu gunden beri surekli oturtarak gazini cikartiyorum bisey olmaz 5 aylikken basla yavas yavas desteklerle ama blw icin 7 ayi beklemlin cunku 6 aylikta yapilmazz
AygulSina Gamze0677 yani sen bilirsin ben 6 aya girdikten sonra oturtmayi dusunuyorum. Sende kendi doktoruna danisa bilirsin
Deletedmom115 Gamze0677 blw yapman için 6. Ay zaten çok erken en az 8 aylık olmasını beklemen lazım. Ayrıca ben oğlumu 6. Ayda oturttum hiç sorun yaşamadım her yere gayet iyi oturdu acele etme
Gamze0677 Yagmurmert peki oturmak istemiyor mu kızınız benim ki kucağıma aldığımda hemen eğiliyor oturmak istiyor gibi
Yasmnbk Benim kızımda 3 ay 17 günlük oturmak istiyor doktor 45 derece açıyla yani tam dik olmamaak şartıyla kucağına oturtabilirsin demişti 3 aydan sonra.Tam dik oturma 6 aydan sonra
Busrasbaby 3,5 aylıkken yavaş yavaş oturtmaya başladım, şimdi 4 buçuk aylık yastıklara dayatıp oturtuyorum hafif eğik şekilde ama bebeğim kendini hep öne atıyor dik oturmak için, kafasını asla yaslamıyor 🙂
Dorukcumunannesi Gamze0677 oturtabilrsin tam.,4 aylikken doktora sordum cok otrmakistiyor diye,kendini hazir hissediyodur,istedgi kdr oturabilir dedi.zaten istemediginde kendini asagi dogru kaydirir dedi. O gunden beri oturuyor
Pinkbery Gamze0677 bende o ayda kucagımda oturtuyordum hafiften. Ama tek basına koltuga falan koymadım. Yavas yavas kucakta oturtun uzun süreler olmadan. Sorun olmaz bence
Zeyyy Gamze0677 doktorum 5.ayda kucaginda iyi destekleyerek çok kısa süre oturtabilirsin ama 6dan önce oturtma olmaz eklemleri için uygun değil dedi bende hiç oturtmadim kucağıma hafid yatar pozisyonda alıyodum 4.ay erken oturtmak için
BiciNanaMusi Gamze0677 ben 3.5 aylik tan beri kucağımda oturtuyorum kendisi oturmak ıstiyo o zamandan beri yari kaykilmis bi şekilde oturtuyorum kendisi ne istiyorsa onu yapıyorum açıkcası yatmaktan hoşlanmıyor hiç