Annelerim dün kızımı acile götürdüm geniz akıntısı ve lenf bezlerinde şişlik var üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş 1 hafta sabah akşam antibiyotik yazdı doktor ama 5 aylık ne kadar vermeliyim 1 ölçek fazla değilmi sizce ? Eşim eczacıya sormamış 😒 bilen biri beni aydınlatırmı