rmeysakutlu Hanımlar merhaba, Kızım 3,5 aylık uykusunda ağlamaları başladı. Ağlıyor uyanmıyor da emziriyorum onu da kabul etmiyor, gözü kapalı ağlıyor. Napabilirim böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Ayca2021 rmeysakutlu 3 aylik canim bizde de kisa kisa oluyor ben hic almiyorum besiginden elimi koyuyorum oksuyorum sadece ama bizimki cok kisa dedigim gibi saniyeler yani 1 dakika bile olmuyor
Merve-328 rmeysakutlu 20aylık oğlum da aynı. Bazen içten içten ağlıyo. Uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyo. Korkutuyo bazen. Aşırı derin uykuda öyle oluyo sanırım
Nesli_0668 Buna uyku terörü deniliyor benim oğlumda da var genelde aynı saatte ağlıyordu gözü kapalı bu aralar o saatlere yakın yanına uzanıyorum piş piş yapıyorum onu geçirmesini sağlıyorum
rmeysakutlu Nesli_0668 teşekkür ederim. Bende hemen sakinleştirmeye çalışıyorum da travma falan olmasından korkuyorum