Kızlar çok teşekkürler bu formu daha önceden kesfetseydim diye soyleniyorum açtığım günden beri ailemden uzakta yaşıyorum bebeğim çok zor bir bebek .bir noktadan sonra aileye de bazı şeyler soylenmiyo uzulmesinler diye zaten uzaktayım diye .ama burda yazılanları okuyunca bir nebze dahi olsa rahatladım tek olmadığımı anladım sizden tavsiyeler aldım . tanımadığın kişiye derdini anlatmak daha kolaydır yargilamaz sadece dinler yön vermeye çalışır .sizin dinleyip az biraz bile olsa destek vermeniz çok ama çok iyi geldi bana .Allah razı olsun hepinizden 🌺🌺🌺