günaydın öncelikle arkadaşlar doğumdan sonra 2 aydır catlicak derecede ağrılarım oluyodu her seferinde acillik oluyordum biri gaz der biri emxirjyosun bisey yapamyiz der biri doğumdan sonra olur geçer der yollar biktim artık en son acil olarak tomografi çektiler sukut sorunu buldular ama bu ihmaller yüzünden safra yollarım tıkanmış aman dikkat edin kızlar maalesef vicdansız olanlarda doktor olmasın bi zahmet ben orda kivranirken geçer hamilelikten olmuştur diyen doktorlar .