Meryycan 5 yasındaki oglum dun aksam rahatsızlandı acaba korona mi diye düşünmekten kendimi alamıyorum 1 aylık da bebeğim var. Cocugu korona olan varmi aramizda belirtileri nelerdi
Seymen1905 Meryycan oğlum 6 7 aylıkken oldu baya kötü geçirdi ateş çok oluyordu öksürük burun tıkanıklığı
Meryycan Ateşleniyo karin ağrısı var ara ara baş ağrısı dönmesi var yine ara ara suan baska şikayeti yok bilemedim nedir
Seymen1905 Meryycan yani karın ağrısı bilemedim ama zehirlenme gibi bi durum olmamıştır değil mi sanki daha çok zehirlenme belirtileri karın ağrısı baş ağrısı ateş falan
Mucizem_06 Seymen1905 ya benim oğlumda bı hafta önce ateş vardı ishaldi Dr gitrduk kulak enfeksiyonu dedi ama tam bilmemdim bizde bişey yok gerçi esin ilk doz aşı oldu ama olsa geçerdi bana heralde şuanda hala oğlumun burnu akiyo anlmdm
Tugceozefe Meryycan benim 4 yaşındaki oğlum oldu sadece hafif ateşi yükseldi başka belirtisi olmadan geçirdi
Tugceozefe Meryycan evet bende belirtiler vardı onda yoktu ama temaslı olduğu olduğu için yapıldı pozitifti
Meryycan Tugceozefe bizde pozitif olan yada sikayetiniz olan da yok ateş-i çıkınca oğlumun acaba mi dedim malum korkar oldk artik