Almilosko Merhabalar 7,5 aylık bebeğim var emziriyorum. Biraz da zayıfım çok yorgun düşüyorum halsiz kalıyorum. İlk emzirme zamanlarımda decavit kullanıyordum ama daha sonra bıraktım. Sizler vitamin kullanıyor musunuz? Neler kullanıyorsunuz?
Aysu-temiz Almilosko decavit içiliyor mu bende yeni doğum yaptım iki kutu var elimde içim o zaman bebeğe de faydası olur mu acaba
Hayriye1410 Almilosko doktorum doğum sonrası gebelikte kullandığın vitaminleri devam et demişti. Ben de evdeki decavit bitene kadar kullandım bitti tekrar almadım. Araştırdım ı mom latte diye bir multivitsmin var hem içeriği baya geniş hem de süt yapıyor diye aldım 15 gündür kullanıyorum açıkçası sütüme etki etmedi ama genel olarak az uyumama rağmen kendimi kötü hissetmiyorum
Gulenes Almilosko ben hic vitamin ilacı içemedim kan kaldı da hamileligimde içtim ama emzirirken içmedim bende kaşıntı yapmaya başladı doktorum bırakmanı söyledi bıraktım şimdi 6 ay olcak bende çok halsizim vitamin desteği arıyorum yani saç dökülmesi desen almış başımı gdiiyor bütün vücudum sanki dayak yemiş gibi hiç desteksiz emzirdim şimdiye kadar ama desteğe ihtiyacım var
Almilosko Hayriye1410 artık ek gıdaya geçtik sütümü artırmak gibi düşüncem yok ama kemiklerimin ağrıdığını hissediyorum ve halsizliğim var aşırı derecede iyi gelir mi acaba dediğiniz çay
Hayriye1410 Almilosko çay değil vitamin hapı. Bir araştırın ve doktorunuza danışın isterseniz çünkü ben de kullanıcı yorumlarına göre aldım ve henüz çok farklılık göremedim