Yamanikomm Kizlar vallahi illallah ettim prima pampers 2 numara kullaniyorum bebegime anlamadim benmi bezi yanlis bagliyorum bezmi inanilma szdiriyor oglumun ustu surekli ıslak napcam bilemedin
Mlke301020 Yamanikomm bedenler üstündeki yazdığı kilolara uymuyor canım 3 numara alıp dene belki sıkıntı geçer
MayneymisAltintop Bezi değiştirmeyi denediniz mi? Gerçi prima piyasadaki en iyi bez yüksek ihtimalle yanlış beden kullanıyorsunuz. Bir büyük bedene gecip deneyebilirsiniz.
Yamanikomm MayneymisAltintop dün onuda aldım bilemedim bugün birde onu deneyeyim yani 6 kilo diye 2 numara almistim birde 3 numara deneyeyim bugun tskler
Badehandeyldz Yamanikomm erkek çocuğu işlerken yukarı kalkıp işiyor oda sızdırma yapıyor bezle yada numara ile alakalı değil bence
Yamanikomm Badehandeyldz bnde ole dusunuyorum iki numara hala bol geliyor gerci bugun bide 3 deniycem
Mom567 Yamanikomm genelde bez numarası küçük olduğunda bu sorunu yşadım o yüzden hep büyük kullandım bir numara büyük deneyin
Badehandeyldz Yamanikomm bol geliyorsa daha büyük numara neden alıyorsun? Parana yazık boşuna büyük bez alma