Ndrg-12 Zahidmom bilmiyorum ama sanırım her level daha zor. Ben bi de çalışıyorum 1 saatlik uykuyla işe geliyorum tükendim
Miraycicek Zahidmom aynı bizde öyle koyuyorum ağlıyor 5 kalktık yarım saat uyudu şimdi yine zor uyuttum bakalım ne kadar sürecek
Ayza-Lina Benim bebeğim de 2.5 aylık sürekli kucak uykuya dalamama çok sıkıntılı süreçler cidden. Yemek dahi yiyemiyorum. 🙄 Bakıyorum her ay büyüme atağından bahsedilmiş eyvah ki ne eyvah 😳
Elifcem yaramaz_bocegim ben de 4.aya girelim gazımız biter diye dua ediyorum atağa bile rağzıyım diyorum okadar ki berbat durumdayım
Duygusuz Zahidmom off aynen valla sürekli kalkıyor ve gece uykusuna geçişte tam bir facia 9dan 11 e 12 ye kadar ugrasıyorum uyusun diye gündüz zaten giç uyumuyor
Zahidmom Duygusuz evet uykuya geçişlerde çok zor ya önceden 2 olmadan uyumazdı şimdi 9-9.30-10 bu saatlerde uyumaya başladı şükür tek kârım bu oldu
Marvegas Zahidmom bu atak dönemleri ne ya nasıl oluyor ben çocuğunda hiç bir fark değişiklik uykusunda bi düzensizlik görmüyorum nasıl oluyor ya hep ayniyiz biz