Ayazimmm onu da denedim, almıyor:( aldıramadım bir türlü..valla çok korktum bu işten, memeyi bırakcak, sütüm kesilcek, çocuk da iyice zayıflıcak şimdi diye..emzirme danışmanı bile araştırmaya başladım..acaba biraz daha beklesem mi?.. inşallah geçici bişeydir😔🙏🏻