Melisbugi Kızlar kullanan bilen varmı kızım 2 ay 24 günlük sarı kapaklı kullanıyorduk gayet güzel bitiriyordu markette sadece 1 kiloluğu kalmıştı kutuda değil 2 tane 500 grm paket şeklinde onu aldım fakat asla içmiyor 90 lık yapıyorum 45 ini biberonu ire ite ben ağzına akıta akıta içiriyorum ve yeşil sıvı kaka yaptı uykusunda ıkınmaktan uyuyamıyor gazını kakasınıda yapan bi bebek yeşil sıvı olunca karın ağrısımı yaptı acaba değişsem hangi mamadan alayım bilemiyorum yemiyor bunu kesinlikle
Gigyyy Melisbugi gri kapak bizimki comfort ,bir sorun yaşamadım ama kakası fazla çıkmaya başıladı şu günlerde ,takip edeyim bi ben de 🤭ama sizin ayiniza göre bu dönemlerde meme reddi veya istahsizlik çok okuyorum burada ,ondan da olabilir mi acaba
Vildan2334 Melisbugi ne yalan söyleyeyim cuma günü aldim ayni şikayetler benim bebektede var ekstra olarak ta gaz yaptı anlamadim
Daphnemom Biz de normalde Golden Goat kullanıyorduk eşim bulamayınca sma almış gri kapak kızım asla içemedi kustu hep. daha önce de sma comfort denemiştik ishal yapmıştı o zaman da 🤦🏼♀️
Melisbugi Daphnemom sarı kapak kullandık hep çok memnundum kızımda içiyordu herşey iyiydi bu paketli olanı içmiyor bugün ne kadar sarı kapak bulursam alayım yada zorlamadan başka mama vereyim çok üzüldüm
Mrbmrb Melisbugi biz gri kapak kullanıyoruz. Memnun bebiş. Hipp i de çok güzel içmişti. Bi kere bebelac gold aldım onu sevmedi pek ama bitirdi bi şekilde. Hipp dene istersen
Melisbugi Ndrg-12 canım bizde optipro kullanıyoruz kilo alımı yemesi iyiydi sarı kapaklıda bu yeni olan 1 kiloluğu aldım yemiyor asla sarı kapaklıda bulmak zor marketler açılsında bakayım bari
Ndrg-12 Melisbugi bendeki de gri kapaklı sizde ki de mi gri şuan ? Ben baştan beri hep gri aldım da sarı olanı hiç görmedim. Az önce araştırdım cidden varmış sarı kapak 🤭 ama bu aralar çok kusuyo çocuk işkillendim bende 🤭
Deryadila25 Valla benim kzıım tüm mamaları içiyor gecen komşuya gittik mamayı unutmuştum onun bebeginin mamasını yapıp verdi onuda güzelce içti ama bize en ıyı gelen kilo aldıran asla kusturmayan bimin bebivita geldi onunla devam ediyorum hep
Melisbugi Deryadila25 maşallah kuzuma aman nazar değmesin annesi içsin insan üzülüyor strese girdim başka mama ihtiyacımız olmadığı için denemedik hiç niye değiştirirler bu mamaları anlamadım
Sevgi1995 Melisbugi bizde ilk baslarda aptamil veriyorduk hem asiri gaz yapti hemde kabizlik problemi yasadik cok simdi bebelac kullanıyorum gaz sikintimizda kaka problemimizde kalmadı cok şükür
Deryadila25 Melisbugi aynen bende baktım kullandımız iyi bi zararı yok hep ona devam ettim başkasına gecmeyede niyetim yok bi sıkıntı olmadıkca
Melisbugi Ndrg-12 sarı kapak iyiydi doğdupundan beri sıkıntı çekmedim gri kapak ta böyle oldu yeşil sıvı kalası ıkınıyor kakasını ve gazını yapmasına rağmen ve 90 lığın 40 ını zar zor içiriyorum 🤦🏽♀️
Melisbugi Gigyyy emmiyor zaten mama içiyor sürekli daha öncede gri kapaklı bilmeden almıştı eşim yorumlardan korktum vermedim comfortta bulunmuyor bir kez netten sipariş verdim aldım denemek için mamayı asla biberonda eritemedim topak topak kaldı almadım bir daha sarı kapağıda artık nerde ne zamana kadar bulurum bilmiyorum o yüzden başka bi mama deneyelim bugün 4 kilo doğdu 2 ayında 6 kiloydu mama için aç kalması içime sinmiyor bakalım
Melisbugi Sevgi1995 küçüğünden alıp deniyim bugün bebelac çünkü sma ya devam etmem için sarı kapak bulmam lazım oda yok zulüm bari bi mamayı tutturalım
Sevgi1995 Melisbugi benim oglumda smayi sevemedi ya o mamayi yerken hep kustu neden bilmiyorum ama internetten siparis veriyoruz biz canim bezinide aynı şekilde hem uygunada geliyo bize diger bezlerde yaramadı hep pişik oldu molfik iyi geldi sadece
Ndrg-12 Melisbugi yeşil ve sıvı deyince aklıma rotavirüs geldi. Kızım da öyle olmuştu iştahsızlık da oluyor yemek istemiyor. Eğer çok sulu ve yeşilse bi doktora götürüp tahlil yaptırın. Tahlil de her şey normal çıkarsa mamadan kaynaklı olabilir. Halsizlik vs var mı peki ateş de oluyor bazen
Melisbugi Ndrg-12 yok ateş halsizlik olsaydı benimde aklıma gelen o oldu Allah korusun haftayada aşısını yaptıracağız inşallah bakalım mamayı değiştim yapsın kakasını devam ederse götüreceğim