AselLinaK Bu gece daha bize hiç uyku yok kızlar sürekli bı mız mızlanma ağlama uyutuyorum yatırıyorum uykusunda kalkıp oturmaya çalışırken bir daha uyanıyor valla gözlerim aciyo şuan yazık bize ya bu bebeler ne zaman uyuyacak 😂
gurbet_gelini12 AselLinaK benimkısı normal de hayat a kalkmaz yatar sabaha kadar hasta olamdıgı dısında ama gel gelelım kı ben uyandırdım ıshal sesiyle kalktım kaldırıp altını temızlım derken uyandı ve agladı suan salonda ıkımız oturmus vazıyeteyız 10 ay 12 günlük 2 aylıktan berı uyku duzenı cok ıyı cok sukur ama ıcım el vermedı oyle yatmasına sımdıde yatmıyor 🙄🙄
htceee98 AselLinaK biz bugün 6 aylık olduk akşam 9 da yattığı için 3.30 da ben kaldırdım emzirmek için şimdide uyudu bizim uyumama sıkıntımız çok nadir ama uyumadimida uyumaz öyle bı bebek
Feyzza AselLinaK valla canım bizim de 5 gün sonra 6. Ayımız doluyor aynıyız uyku mahvediyor bizi ağlama atakları uykudan bağırarak uyanma
AselLinaK gurbet_gelini12 iyi yapmışsınız benim de içim el vermezdi öyle yatmasına olsun otururuz biz analar ne yapalım yeter ki sağlıklı olsun tüm yavrular 🙏😊
gurbet_gelini12 AselLinaK aynen oyle Rabbım acılarını göstermesın bıze tek sorun ıshal ne yapacagımı şaşırmıs durumda yım mamasını degıstırı doktor ıshal ıcın ılac verdı yok gecmıyor dışten dolayı olabılır dedı doktor 2 dısı cıktı 4 tanesıınınde bası cıkmıs yavrumun ınsallah kaka tahlılerıde ıyı cıkar
AselLinaK gurbet_gelini12 Rabbim yardımcımız olsun inşallah iyi çıkar sonuçların meleğin de dişleri hemen çıkar da rahatlar inşallah 🙏
huka gurbet_gelini12 geçmiş olsun. Reflor şase verebilir miyiz diye sorun doktorunuza. Probiyotik bağırsak florasını toparlıyor. Biz onunla atlattık.
Sule77 gurbet_gelini12 bizim de kabızlık derdimiz var kaka yapmaya korkuyor poposu catlaktı ağrıyordu şimdi de biriktirip 3-4 gün yapmıyor kaparken facia gibi akşama kadar çok zor çocuk yetiştirmek bazen diyorum bu çocuk hiç mi ishal olmaz okadar diş çıktı biraz rahatlasaydı diye ama yok .herkesin derdi farklı yönde Allah şifa versin sizede.
AselLinaK htceee98 maşallah darısı benimkinin başına biz 8:30-9 gibi uykuya geçiyoruz akşam ama 11-12 gibi emmeye kalkıyor sonrası zaten sürekli kalkma sabaha kadar 🙁
Sda9191 htceee98 maşallah. Annesi artık büyümüş uyuyan bebegini emzirmek için ıyandırmana gerek yokkı tabi farklı bir durum söz konusu degilse.. gece beslenmesı ıcın kalkmıosa sen hıc kaldırıp alıstırma
Bohembi htceee98 6.ayda gece kaldırmaya gerek yok diye biliyorm ama,ek gıdaya geçişte zorlanmamak adınada gece emzirmemem gerekmiş ama siz çocğunuzu daha iyi bilirsnz tabi.benm ki 3aylık.doktor 5-6saate kadar uyuyabilir dedi gece
covidondokuz AselLinaK 1ay 12 günlük ve saat 2den beri ayaktayız sonuc susmayan bir bebek artık cıldırmama ramak kaldı
AselLinaK covidondokuz canım o zamanlar benimki de öyleydi mümkün değildi 2 den önce uyuması 3. Aydan sonra düzene girmeye başladı rutin seviyo bebekler her akşam aynı saatte yıkayıp odaya girdik uyumak için zamanla alıştı tek sorun sürekli emmek için uyanıyor benim ki 🙁 üzülme bu günler geçecek büyüdüğünü anlamıyo insan
Ecemleyenibirhayat covidondokuz Benim de bebeğim 1 ay 12 günlük uyumama sıkıntısı bizde de var yaklaşık 4 5 gündür. Acaba bu zamanlarda boyle mi oluyor bebekler. Öncesinde iyi uyurdu şimdi niye böyle oldu anlamadım. Gündüzleri çok uzun süre uyanık kalıyor.
Zelal19 covidondokuz bizde öyleydik 2aya girdik ağlamalar geçti biraz daha olsun şimdi 4 aylık olduk düzene girmedik ama tek şikayetim sabah 6 da uyanmak
Ikranurr58 AselLinaK 13aylık ve bizde uyumuyoruz😏soğuk algınlığı üşüttü galiba burnu tıkalı nefes alamıyo yavrum. temiizledim açıldı biraz uyudu şimdi. geneldede uyumuyo zaten hasta olsada olmasada🤷🏻♀️🤦🏻♀️
AselLinaK Ikranurr58 Rabbim şifa versin yavrunuza inşallah kıyamam ya çocuklar hiç hasta olmasa keşke insanın eli ayağına dolaşıyor 🙁
pogcayanakannesi AselLinaK sabaha kadar 3 4 saat uyuyp iki kez emmeye kalKan cocuk 1 haftadr beni yildirdi. Geceleri artik soyleniyorum nolur uyu diye yoruldum yeter diye. Psikolojim bozuldu. 6 ay 10 gunluk bir disi cikti daha. Neden uyumuyo bilmiyorum. Besik sallamaktan ellerimde sarı nsirlar cikti. Besgin yanjna yere oturdum yatakta bile yatamiyorun uyaniyo napicam bilmiyorum
AselLinaK pogcayanakannesi Atak haftası mı acaba çünkü bizim şuan atak haftamız ve daha 23 gün var bitmesine 🙁
K9583 pogcayanakannesi beşiğe ip bağlasanız yataktan beri sallayabilirsiniz aslında.Rabbim inşallah güzel uykular nasip etsin yavrunuza
[silindi] pogcayanakannesi onuncu ayına girecek uyku düzeni sıfır belli bı saat kelince uykusu geldi uyku zamanı deyip düzen dahi yapamadık şuan oturuyoruz bakalım kaçta uyucak .deliksizde uyumuyo saat başı ağlar kalkar
Blkz-0107 pogcayanakannesi bendede durumlar aşa yukarı aynı.bende söyleniyorum ama kıyamıyomda😍👣 biz analar hep böyle anlaşılan.Birileride arada bize acısa olmazmı dimi yani 🤔
Meltem_elbeyi RaziyeNu yanına beşiğine sogan kesip koyun sogan direk 4 bölün hic bir işlem yapmadan burun akintisi filan geçiriyor aciyir burnunu grip icinse iyi
Demirbebek34 Merhaba valla bende uyumayandanım aptamil yiyorduk 4 aya kadar şimdi işe ne yaparsam almıyor hangi mamaları önerirrsiniz çok acilll mama yemiyor ağlıyor doymuyor
AselLinaK Demirbebek34 valla ben ilk doğduğu zaman bir ay kadar sma verdim canım Aptamil kabız yapmıştı sonra zaten mamayı bıraktık o yüzden pek bı bilgim yok 🙁
Gizhoss Demirbebek34 biz once hipp kullandık cok almamaya başladı iki gundur golden goat veriyorum ikisi de iyi deneyebilirsiniz
Miniminnaakkk AselLinaK ben de hala uyuyamayıp beşik sallayanlardanım 😅 3e kadar uyumayıp sonra tam uyuyayım derkenn kızçemin ağlamasıyla günü aydınladık çok şükür 😂 ağlamıyor ama uykusu var uyumuyor kalkmak istiyor sürekli dönüp duruyr🤦🏻♀️😭😤
AselLinaK Miniminnaakkk benimki de uykusunda kalkıp oturmaya çalışırken kendini uyandırdı sabaha kadar 🤣🙁🙁
Blkz-0107 RaziyeNu katılıyorum tüm günümüzü etkiliyor valla sonra gwlki ev iş yapalım çocupa bakalım bu ağrıyla
Aysenurbuglem Uygurelif çok şükür o fastı atlattık🤦♀️4 ay 10 günlükken bitti gazı.. Dğnyanın en gazlı bebeğine sahiptim.. Ama geçmeyecek gibi oluyot ve geçiyor
Berkin_annesi Uygurelif zeytinyağını denedınız mı ben birkaç gündür damlaları bıraktım onu verıyorum çok şükür çocuk ıkınıp durmaktan acı çekmekten kurtuldu (kaynatmadan biraz ısıtıyorsunuz asidi gitsin diye bir çay kaşığı veriyorum günde )