Merhaba arkadaşlar benım 28 nısanda 33+2 haftalık ıkız bebeklerım oldu 17 gun kuvezde kaldılar anne sütü alamadılar sımdııde almıyorlar aptamil prematüre mama kullanıyorduk fakat asırı gaz sancımız var ne gece nede gunduz hiç durmadan ağlıyorlar gelişimlerını de takıp ettiğim zaman çok ıyı bır gelişimlerıde yok colinox damla kullandık biogai damla kullanıyoruz bugun metsil de aldım masajda yapıyorum hiç fayda etmiyor evolia 1 mama aldım onuda yemek istemiyorlar bana yardımcı olurmusunuz napacagımı şaşırdım.