Yemekten 1 2 saat sonra kusmaya başladı asla durmadı kusması. Kanda birşey çıkmadı. Bazı değerleri çok yüksek çıkmış. Eşimin ilik nakli geçmişi hastalık geçmişi var çok korkuyorum. 2 3 hafta sonra kan değerlerine takip amaçlı bi daha bakılacak. Şuan serum takılı ama kusma sebebi yok çok kötü kusuyor . Nolur dua edin birşey çıkmasın birşey olmasın 😭😭😭