Selam güzel anneler kızım 8 ay 15 günlük oldu..şuana kadar dişler hiç çıkmadı.. dün bebeğim gülüp eğlenirken bu sabah ateşinin olduğunu farkettim.. ve burnu akmaya başladı hemen kendi doktorumuza gittik boğazları hafif kızarmış birazda hırıltısı var dedi aferin ve ventolin şurup yazdı..aferini kullanmamıza rağmen ateşi bir düşüp bir çıkmaya devam etti en yüksek ateşi 38.9 oldu hal böyle olunca acile gittik acilde ki doktorda boğazlarının kızarması artmış antibiyotik kullanmadan geçmez deyip .. ama kızımın eli sürekli ağzında parmaklarını ısırıyor Eli ağzında kafasını hızlıca sağa sola çeviriyor bir kaç gündür uykudan ağlayarak uyanıyor belli ki damakları kaşınıyor zorlanıyor.. dişten dolayı ateşi çıkıyor olabilir mi boğazlarının kızarmasını falan dişten olabilir mi ?