Bence çok iyi çünkü geriden başlamış bebeğiniz.cok da güzel yol ilerlemiş. Benim ilk zamanlar süt açısından çok zorlu geçmisti hatta annem bile espri yapıp hiç iyi bir inek çıkmadın demişti. Ben bu konuda çok azmettim . Hem beslenme açısından hem de bazı şeylere dikkat ederek sütü arttırdim. Sonra da basedemedim ☺️
Benim bebeğim o bahsettiğiniz grupta. 3 aylık olduğunda 7.5- 8 kilo civarıydı. Ama doğduğunda da iriydi. Yaklaşık 4 kg kadar. Burda bu bebekleri okuyup üzülmeyin sizin bebeginiz aradaki farkı kapatacak . Siz sütüm çok ve bebeğime yeterli diye telkin edin kendinizi. Beslenmenize dikkat edin ve bol su için . Bı de bebeğinizi bol bol koklayın 🥰