Merhaba anneler. Kızım 28 aylık, tuvalet eğitimi konusuna nasıl başlayacağımı hiç bilmiyorum. Kakası gelince biryere tutunarak poziyon alıyor ama tuvalete yada lazımlığa oturmayı reddediyor. Hayıırrrr istemiyorummm olmazzz diye bağırıp oturmuyor. Ama uyku saati geldiğinde eğer kakası gelmişse kaka geldi tuvalete götür diye uykudan kaçış olarak görüp tuvalete oturmayı tercih ediyor ve eğer gerçekten kakası varsa tuvalete de yapıyor. Nasıl yol izlemem lazım, acaba gündüzleri altını açık bıraksam bir kaç kez altını ıslatıp rahatsızlık duyup eğitime başlarmıyız, yoksa tamamen akılına bırakmalı o ne zaman isterse ozaman mı eğitime başlamalıyım? Tecrübeli annelerin bilgi paylaşımını rica ediyorum.