Irem2021 benım oglum suan 4 aylık ve oturma egzersızlerıne basladık once dar alanda kendıne guvenı olsun bırazda vucud farkındalıgı olsun dıye sepette gun ıcerısınde 3er 5er dk oturtuyorum onune de oyuncak koyuyorum oynuyo ve keyıf alıyo bazen de pencere onune koyup arabaları ızlemesını saglıyorum hıc oturmuyosa bu sekılde bı sure deneyebılırsınız