Aayyssnnrr 2 yaşında oğlumun çok su içmesine rağmen idrarın çok yoğun bir koku var. Neden öyle olur acaba bilen varmı ?
1prens1prensess Aayyssnnrr valla benimkide 18 aylık aynı sorun bizdede var doktora sordum daha fazla su ver dedi ama gayette güzel su içiyor anlayamadım bende
Rumeysa34 Canım yaz aylarında genelde böyle oluyor oğlum 17 aylık sıcaklar başladığından beri fark ediyorum artık bezi dolu dolu da olmuyor o da suyu çok içiyor ama demek ki yeterli değil diye düşünüyorum daha fazla su içirmekte fayda var