Kızlar bebeğim 6 ay9 günlük .gece uykusunu biliyorDU . Sadece emmek için uyanirdi . Ama üç gundur uyanıyor ve tekrar uyumuyor dün gece 3 te uyandı 6 ya doğru uyudu bugünde 00 da uyandı hala ayaktayiz . Alışkanlık haline getiriyor sanırım ne yapmam gerekiyor nolur bı akıl verin . Dış ile bı problemimiz yok bu arada