Aymina123 Hanımlar bebeğim 14 aylık ayağının altında böyle birşey çıktı sağlık ocağına gittim fakat birşey söylemediler enfeksiyon kapmaması için bi krem verdiler kullanıyoruz fakat bi değişiklik yok başına gelen bilgisi olan varmı
[silindi] Aymina123 Ya çok saçma gele bilir belki size ama bizim buralarda ona kuş gözü ve tavuk götü gibi derler okutuyosun ve tavugun seysine sürülüyor 🤭 benimde avcımda çıkmıştı bunun gibi annem öle yapmıştı geçmişti sonrasında ama inanç meselesi sanırım bu birazcıkta koca karı işi ama gecmişti benim kisi
[silindi] Aymina123 Siz yinede bir cocuk cerrahına götürün baksın birde nazardan da ola bilir belkide
Deniiz Birşey batmış iltihap yapmış gibi duruyor bence bir hastaneye götürün ciddi birşey de olabilir bilemedim
Aymina123 Deniiz birşey batsa canı yansa ağlardı hastaneye de götürdüm kesin birşey demediler bende bilemedim 😕
Aymina123 Esrans çok teşekkür ederim götürdüm birşey demediler enfeksiyonu önlemek için krem verdi cuma günü tekrar götüreceğim
[silindi] Aymina123 ya valla herkes bilmez bunu ama bu tarz seyler nazardan çıkıyor canım yaa kem gözler çok uluyo 🙈