Canım seni çok iyi anlıyorum. Diş çıkartıyordur, büyüme atağıdır vs. hiç kafana takma(hepsini geçirmiş 16 aylık bebek annesiyim). Doktor demişti ve bir çok doktordan duymuştum “bugüne kadar kendi kendine açlıktan ölen çocuk görmedim” diye. Biz anneler olarak onların da bir birey olduğunu, dönemden geçtiklerini ve duygularını yaşamaya hakları olduğunu kabul etmeliyiz. Bunu kendim için de söylüyorum. Sana tavsiyem emzirmekten asla vazgeçmemendir. Kah oturarak, kah evin içinde turlayarak, ninniler söyleyerek ve dua ederek. Kolay gelsin canım💕