Arkadaşlar dogum günümüze 10 gün kaldı. Benim evimdeki masam katlanabilir büyüyen masalardan onu yukseltince altta demirleri falan gözüküyor açıkçası çok sevmiyorum görüntüsünü. Bende alt tarafi da kapatacak bi örtü istiyorum ne önerirsiniz. (Folyo etek masalarindan onermeyin 😂)