arzuu-52 Dryalp bizde bugün 6 ay aşısı olduk ateşi 38 şuan ve çok çok huysuz uykusu var ama uyuyamıyor birde diş çıkarıyor hafif üşütmüş de hepsi üst üste geldi. Allah hepimizin yardımcısı olsun🌸🙏🏻
75kinalikuzu Dryalp biraz bekle vücutta savaşsın 38 olunca ver hemen verirsen bir anlamı kalmaz aşının
75kinalikuzu Dryalp digital se kulak arkasın dan ölç dr lar ordan ölçüyor alından 1 derece düşük çıkıyor
Dryalp Edaahs ikisinden de oldu doktora gittik rota da oldu sordum doktora o da ikisini de yazmış dedim ağır gelir mi birde tekini yaptırsam olmaz mı dedim %50sans oluyor tekinı yaptırırsan dedi baxsero ateş yaparmış
Edaahs Dryalp evet bziimde baxsero cok ağır geciyo ateş 38 civarı oluyo zor yürüyo . 2 3 gün öyle seyrediyo . Herşey onların sağlıkşarı için