AloneMom merhaba, ben de “memeye güvenme” durumundan dolayı yemek konusunda inanılmaz zorluk yaşayan biriyim.
Kızım 23 aylık, yeni tatlara hiç açık değil. Yediği şeyler çok belirli olduğu için (pilav, makarna, iki çeşit çorba, canı isterse çok nadir köfte ve tavuk) besleyici hiçbir gıda alamıyor neredeyse. Çok zorlanıyorum. Sebze yediremiyorum. Süt ürünleri yediremiyorum. Balık yediremiyorum. Eti çok nadir yediği oluyor, çoğu zaman blender yapıyorum hatta.
Emzirme süreci bitince yeme düzenleri ne şekilde değişiyor? Bugün 2 saat emzirmedim diye kıyamet koptu evde. Yayla çorbası yapmıştım, hiç içmiyordu ama denemek istedim tekrar ve yine içmedi. Memeye saldırdı, ben de vermedim. Resmen kriz geçirdi. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık.