Gizeminannesi_04 emziren anneler daha geç oluyormuş, doktorum bana hemen olabilirsinde olmaya bilirsin de dedi. 1 yıl olmayanda oluyormuş hormonlar da birşey çıkmazsa normal durum dedi endişelenme dedi ve düzene oturması da zaman alıyormuş benim de kırkım çıktı ama olmadım hala..