Gulenes Kızlar doğum günü partisi sizce gerekli mi yani ben yapmayı düşünüyorum ama ne bileyim kararsizim da böyle çok abartanlar var onlar gibi de olmak istemiyorum ama oğluma ana kalsın diyorum yani kararsizim siz doğum günü partisi yaptınız mi ve nasil yaptınız?
Mrngz Gulenes evet kızıma yaptım 2 hafta once evde yaptım masa hazırladım balon zıncırı yaptım en samımı oldugum bır kac kişiyi cagırdım anı olsun dıye ılk dogum günüydü bu sekılde olsun ıstedım acıkcası bırde fotograf cekımımız var haftaya 1 yas ıcın
princessannesi Gulenes bende nisan ayında yaptim dogum gunu kızıma 1 yas birdaha geri gelmeyecek o yüzden evde süsleme hersey yaptim ve fotoğraf çekimi yaptırdım hatıra kaldı
Senemmm11 Gulenes 10 gün sonra oglusumun dogum günü bende hazırlıklarını yapıyorum işte balon zinciri aldım birkaç sus aldım yaptırdım vs kıyafet bile diktirdim yani o derece özeniyorum sonuçta ilk doğum günü esimin ailesi ve benim ailem olacak çok kalabalık değiliz ama bence yapılmalı ya sonuçta ilk doğum günü ani hatıra kalmalı kesinlikle bu zamanları geri gelmeyecek 😊
S-oy Gulenes ben de yapmayı düşünüyorum zaten çocuğuma korona yüzünden hiç bir şey yapamadım hoş biraz da işime geldi açıkcası ama doğum gününü yapıcam fakat aile içinde büyük anne babası dayı amcası kuzenleriyle hatta pastasını da kendim yapmayı düşünüyorum hem abartılı değil hem de güzel bir kutlama olcağını düşünüyorum
Deletedmom0099 cumartesi günü yapıcam bende insallah masa süsleri falan aldım ama pahalı pasta yaptırmıycam toplam maliyeti 120 lira süsler, 150 liraya da 20 kişilik pasta yaptırıyorum, 40 lira da kızımın kıyafeti tuttu
Turkan0909 Gulenes pazartesi günü yaptım bende eşim daha çok ilgilendi açıkçası kızı için herşeyi yaptı Bi masa kurduk yapraklar börekler mercimek köftesi elmalı kurabiye kapkek filan bide zincir balonu aldık başka süslerde aldık eşim pastacı kızına maket iki katlı pasta yaptı bide gerçek pasta yaptı tabi aile apartmanı oldugumuz için biz bize yettik balonları şişirirken eşime dedim ki biz neden bunları yapıyoruz ki ikra nasıl olsa anlamıyor aglıcak durucak dedim ama kızım o gün çok sakindi mutluydu sonra odayı Bi gördü balonları filan bir sevindi Bi çıglık attı bir mutku oldu ki o bana yetti en güzeli de bu ya zaten onun mutku olması birde anı herşey anı 😊
1ege1anne Gulenes ilk doğum gününü sadece pasta patlatma şekilde yapmıştım razamandi zaten 2.yaşında ise 20 kişilik bi davet vererek evde kutlamıştık kendimce hazırlık yaptım çok güzel oldu cok içime sindi. Pastasını bile kendim yaptım. Mesela 1-4 yaş doğum gunleri Çok abartılı doğum günler süsler aşırı fazla hediyelikler bana sacma ve gereksiz geliyor çocuk ne olduğunun bilincinde bile olmuyor instagram hesabımdan bakabilirsiniz @1ege_1anne kullanıcı adım 🥰
RuzgarAtlas Gulenes 1 yaş çekimi yaptırdım hem oğluma hem ailece evdede küçük pasta kestik kendi aramızda kısıtlamalardan dolayı kalabalık olamıyoruz ama çok güzel oldu 1 yaş çekimi düşünebilirsiniz
1ege1anne Gulenes aynen canım ozaman kimseyi çağırmadık gerçi hatıra olsun diye istedim ben, ama oğlum hem ağladı hem eğlendi bizede bir ani kaldı 🤩
4072020 Gulenes merhaba bizmde 4 temmuzda inşallah 1 yas cekimi yaptırdum çocugumada pandemide birsey yapamadm dıye balon zinciri vs. Aldim bir yaş için magnet yaptırdıım.Birde diş bugdayı yapamadm içimde kaldı dıye doğum gunu ikramı olarak diş bugdayo yapacagm inşallah halamız diş hediyeliği yaptırdı sadace anı kalsın dıye anneanne babanne hala cagıracagm ama bunlaro yapacagm inşallah