Merhabalat.Daha once bu konuyla ilgili post acmistim.kizimin bas çevresiyle ilgili. 4 ayllikken kafa cevresini drumu biraz genis dedi, genetikte olabilir ama kontrol edelim surekli demişti. 5 aylikken götürdüğümüzde biraz daha büyümüş du.ama genel sagluk durumu herseyi cok guzel. 5bucuk aylikken idrar yolu enfeksiyonu oldu buna bagli ates kusma olunca tekrar götürdüm. Rutin kontrolünü yine yaptı. Ama buyume sinirindan biraz daha fazla büyüdüğünü, tomografi gormemizin icimizi rahatlatacagibi söyledi, yine ekledi genetikte olabilir diye.Ama emin olmak istedi. Idrar yolu enfeksyonu icin verdigi ilaclar bitsin cocuk biraz iyileşsin,gerek burda gerek devlette tomografisini cekdirin dedi.kizim simdi 6 aylik oldu bugun. Ilaclar bitti 16 gun önce götürdüğümde bas cevresi 45.5 cmdi.Aklimda deli sorular ..Buna benzer şeyler yasayan oldumu?sonuc nasil oldu?