Momms2 Dr m Dermatix silikon jel tavsiye etti kullanan varmı bayağı etkili olduğu söyleniyo izlerde bunu çatlaklara da kullansak Nası olur
Ysg0 Momms2 valla ben hiç kullanmadım krem izi yok denecek kadar az kaldı ve doğum yapalı 4 ay olacak 🙏🏻 Eğer krem kullanmak isterseniz bepanthol anti scar jeli önermişti bana doktorum.
1prens1prensess Momms2 doktorum çatlaklarım için vermişti çünkü çok yoğundu sezeryan yerinede sür geçerse geçer geçmezse yapcak bişey yok demişti ve GEÇMEDİ😂olduğu gibi duruyor hepsi
Deletedmom0099 bu jelleri kullajan hiç kimseden olumlu yorum duymadım hep para tuzağı diyolar doktorum sağolsun çok güzel dikiş attı hiç belli olmuyor mesela benim, o da önermemişti zaten jeli
RuzgarMommys Hiçbişey sürmedim valla bilmesem kendimi ben bile doğum yaptigima inanmam Hiç iz kalmadı bende
tugceyildiz Benim de estetik dikişti ama keloid oluştu çok kötü iz kaldı ikinci doğumu da normal yaptım bu yüzden doktorum alamadı orayı nasıl geçecek bilmiyorum 😒