haziranin25i Bulut54 külot bezi kızım 3 aylıkken kullanmaya başladım. Aşırı rahat ettim çünkü kızım çok hareketli ve erkenden dönmeye başladığı için külot bezle rahat ettim. Tavsiye ederim
tugceyildiz Yürüyorsa eğer yazın için gündüzleri bence külot bez. Ben gündüz külot olanı takıyorum gece cırt cırtlı olanı.
Selenaren1121 Bulut54 cırtlı bez daha kullanilışli kilot bez tuvalet alıskanliginda sanırim daha iyi olur diye düşünüyorum
Bulut54 @Deletedmom0099 ben de böyle duydum, o yüzden cırtlı sipariş verdim bugün. Ama bir sorayım deneyimli olanlara diye düşündüm, bir dahaki siparişte ona göre sipariş ederim diye düşündüm 😀
Bulut54 @haziranin25i teşekkür ederim, ben de cırtlı tavsiye ediliyor genelde diye duymuştum. Buna da bakarım 😊
Dmt-01 Bulut54 şuanda prima premium care külot bez kullanıyorum çok memnunum valla bez değiştirmek artık işkenceye dönmüştü böyle rahat oluyo kaçsa bile ayakta giydiriveriyorum sinirlenmiyorumda böylece
dewamkee Bulut54 bence cirtcirtli yaa . Kilot bez icin bebegi soyup giydirmen lazim insanı yorar zaten yorgunuzz babbaa 🤤
elifhanimm Bulut54 cırtlı bezde 4 ise kilotta kesinlikle 5 e denk geliyor çünkü kalıpları dar,sleepy için konuşuyorum. Kesinlikle kilot bez
Momkids Bulut54 külot bez denedim ben rahattı aslında ama bel kısmı falan iz yaptı biraz oğlumun vücudun da o yüzden geri döndüm cırtcırtlıya. Ayrıca külot bezi değiştirirken altını tam çıkarmak zorunda olmaktan hoşlanmadım 😁