ozgesahiiin benim oğlum da yüzünü kapatıyordu hep kaç kere kalp krizi geöircek gibi oldum görünce sonuç olarak uyku bandı aldım 🥺 şimdi rahatladı karanlık sevdiği için yapıyormuş uykuya geçerken gözünü kapatırsam anında uyur ben böyle bir çözüm buldum ve yastık kullanmayın bence doktorlar da önermiyor