Akşam üstü bebeğimi yıkicaktım kendi yatagıma koydum yeni yeni dönüyor ortaya koydum 5.5 aylık bu arada odaya gitmemle çat diye bi ses duydum parkeye düşmüş kafa üstü yüreğim gitti ağlama desi sonra elim ayağım boşaldı nasıl 3 tur döndüde düştü aklım almıyor öyle ağladıki normalde tesettürlüyüm basım açık hastaneye koştm yarı yolda ayaklarım tutmadı sanki yığışıcaktım yere ogşum nasıl aglıyo kucagmda o aglıyo ben ondan çok hastane 2 dk bize allahtan tomografi çekmediler bi belirti yok diye halada çok şükür iyi takip ediyorm ağlamaktan üzüntüden başım çatlıyor kızlar daha birşey olmaz dimi 6 saat oldu düşeli öyle kortumki hala aklıma geldkçe canı yandıgını düşündükçe kendime kızıyorm kahroluyorum