Arkadaslar merhaba 🙋🏻♀️ Bilen birir bi park yatak arayisim vardi ve sonunda aldim 🎉 lakinn birkac sorum var
tipper marka 70×110 olculerinde aldim
Bebegim 10 kilo ve ikinci kismi kullanmak istiyorum henuz daha 6 aylik. Gece emmeye falan cok kalkiyor. En alt kademe su an bizi biraz zorlar 🙄 umarım kilosu kaldirir.
sorum su; simdi yatak alicaz bebegim sert yatak seviyor. Ona dogdugunda pamuk yatak yaptirdik hic yatmak istemiyor
yayli yatagi sanki kaldirmicak bu besik.
sunger yatagi nereden daha kaliteli alabilirim
ve hep bu ortasi gocuk gibi mi olucak 🙄 alttan destekledim yorganla yastikla ama gocuyor yine ortasi ne yapmaliyim fikri olan varmi acaba