Mrv38 Bu sene tatilimizi orda yapacağız inşallah daha önce bu otelde konaklayan varmı memnuniyetiniz ne kadar🤗
Mrv38 DurununAnnesi12 ya öylemi geçen sene gittiğimiz otel berbattı özellikle yemekleri bu yüzden soruyorum bende
DurununAnnesi12 DurununAnnesi12 Alanya ab kaldığımızda ucundan görebildim 18 yaşına girdiğimde orda çalışacaktım patronla anlamıştık evlenince olmadı orda çalışmayı çok istiyordum o otel kadar temiz bir otel yoktu