NesibeBhcvn cildiye gittik karışım yazdırdım onun haricinde kwellada losyon kullandık birinci gün duş aldık kwellada losyon sürdük ikinci gün tekrr duş aldık Doktorun verdiği karışımı üç gün kullandık duş almadan 3.günün sonunda duş aldık tekra kwellada losyon sürdük 1gün vücudumuzda kaldı tekrar duş aldık ama her gün bütün çarşaflarımızı örtülerimizi ne kullandıysak yıkadık ütüledik her krem kullandığımız gün farklı bi odada yattık önceki gece yattığımız odaya hiç bir şekilde girmedik