Kızım bugün tam 1 yaşına girdi sağlık ocağına aşıya gittiğimizde bıngıldağının kapanmadığını 1X1 olduğunu söylediler , bol bol güneşe çıkın diye tavsiyede bulundular havalar da malum bir de güneşe çıktığımız da kafasına şapka takmam gerekiyor mu vücudundan mı d vitamini alması gerekiyor acaba ?