Kızlar memelerimde tıkanıklık var. Mastit durumu önceki gün doktora gittim. Antibiyotik verdi geçti şimdi tekrar oluştu. Öğleden beri açmaya uğraşıyorum ama olmuyor. Açamazsam nolur? Korkuyorum. Doktor boşaltılması lazım deyip geri yolluyor. Başına gelen var mı? Hiç açamazsam diye öğleden beri ağlamaktan bitap düştüm. Kadınlık ne zormuş 😔