Birkucukeylulmeselesi ben sekizinci ayda birden bıraktım. O dönemde ilk diş çıkma evremizdi normalde gece de bir kere emziriyordum ancak dis huysuzlugu birazda benim acemiligim derken gece rahatlasın diye her uyandığında emzirip yatırdım diş çıktı beyfendi bunu alışkanlık haline getirdi bende artık bir gece bezi de üzerime sizdirinca artık yeter dedim ve kestim biraz ağladı ama çabuk alışti. Zaten bir yaştan sonra gece beslenmesi önermiyor doktorlar. İsterseniz aşamalı kesin isterseniz birden benim gibi yapın. Aşamalı yapmak isterseniz bir kalktığında emzirirsiniz diğer kalktığında emzirmezsiniz böyle böyle emme sayısı düşer ve sonlamdirirsiniz. Zaten gece beslenmesini keserseniz uyanma sıklığı da azalacaktır daha uzun süreli uyuyacaktir. Kolay gelsin.