Cagla1805 Merhaba kızlar doğum yapalı 29 gün oldu kaşıntim ve akıntım var yaşayan var mı ne kullandınız ilaç olarak
A_s_e_l Cagla1805 ilaç kullanmadım 1 ay falan bnmde öle yeşil akıntım oldu suan normal akıntı sarıya döndü